Moja skúsenosť spoločníčky - Zuzana

Ahoj, volám sa Zuzana a bola som požiadaná, aby som napísala zopár viet o spolupráci so spoločnosťou spolocnicka.net. Keď som prvýkrát našla ich stránku, tak som si prečítala informácie, ktoré na nej majú zverejnené. Nevenovala som tomu ďalej pozornosť - až časom som sa na stránku vrátila a kontaktovala som manažérku s tým, že by som mala záujem o stretnutie.

Najskôr som mala obavy, ale manažérka sa správala veľmi milo a aj prostredie, v ktorom sa stretnutie konalo, vo mne vyvolávalo dôveru. Na stretnutí som mala veľa otázok a na všetky mi profesionálne odpovedala. Bolo vidieť, že svoju prácu robí dobre, z čoho som nadobudla presvedčenie, že som na správnej adrese. Dohodli sme sa, že nafotíme zopár fotiek a vyskúšam, či to pre mňa bude zaujímavé.

Dnes sa venujem už len práci spoločníčky. Viem si zarobiť veľa peňazí sama, čo som dovtedy nevedela, lebo som robila čašníčku. Dnes si o svojom čase rozhodujem sama. Spolupráca so spoločnosťou spolocnicka.net trvá doteraz a som rada, že som manažérku v minulosti kontaktovala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára